24 juni 2021

Servicedesk opvolging dankzij SAP Business One en Mariproject

Een helpdesk is technologie die een aantal kerntaken uitvoert, omdat de helpdesk als partner fungeert in de stabiliteit en groei van je bedrijf. De doelen en processen van een helpdesk worden meestal gedefinieerd op basis van best practices zoals ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Het doel binnen ITIL bij het afhandelen van problemen van klanten of incidenten is om "de normale activiteiten zo snel mogelijk te herstellen en het nadelige effect op de bedrijfsvoering te minimaliseren. Er zijn echter wel een paar basisprincipes:

  • Verwerk vragen en problemen van klanten op een systematische manier: vanaf het moment van binnenkomst, tijdens beheer en organisatie, tot het moment van reactie en het leveren van een oplossing, en de uiteindelijke rapportage.
  • Maak support via meerdere kanalen mogelijk. Dit betekent dat je de kanalen kiest die de voorkeur van je klanten hebben: telefoon, e-mail, portal.
  • Selfservice. Je maakt gebruik van een kennisdatabank met tips & trics.
  • Tracking en analytics. Hoe snel wordt er op supportaanvragen gereageerd en wanneer worden ze feitelijk opgelost? Hoe tevreden is de klant?
  • Integraties. Integratie met ERP, zodat er geen verschillen ontstaan tussen operationeel en financieel.

Met onze oplossing integreer je in één slag onderstaande functionaliteiten:

  • STATE OF THE ART Support Ticketing system incl alle hedendaagse vereisten
  • WEB & MOBILE toegang
  • KLANTEN portaal
  • PLANNEN van Mensen en Taken via overzichtelijk Gantt Charts, die als basis kunnen dienen voor de tijdsregistraties
  • FACTURATIE volledigheid via integratie van Project/Contracten en boekhouding
  • SERVICE module integratie bij klantenbezoek op locatie incl beheer van vaste activa en wisselstukken
  • SLA management indien je hard afspraken maakt met de klant
  • GOEDKEURINGS processen
  • REISKOSTEN integratie voor zowel interne als externe facturatie
  • DASHBOARD ANALYTICS voor inzicht en overzicht
  • EMAIL integratie van en naar Outlook (Office 365)


Meer items Servicedesk opvolging dankzij SAP Business One en Mariproject

Inzetten voor een goed doel ... dat doet echt goed :)

Elk jaar kiest een team binnen Vigor een goed doel waar we dat jaar voor gaan. De keuze is altijd gebaseerd op een initiatief dat aansluit bij één van onze normen en waarden, maar ook nauw aan het hart ligt van één van de collega's.

4 oktober 2021

Scannen, verwerken en goedkeuren zonder moeite? Jazeker!

Corona heeft digitalisering hoog op de kaart gezet. Het heeft ons gedwongen om op een andere manier na te denken over thuiswerk, vergaderingen, teamwork, … Vanuit Vigor zijn we altijd op zoek naar een partijen die SAP B1 kunnen ondersteunen met digitalisering van onze klanten.

3 augustus 2021

SAP Business One - De oplossing voor Starters !

Wij begrijpen dat u als startup/starter grote dromen en doelstellingen heeft. SAP Business One is een geïntegreerde oplossing die duidelijk inzicht geeft in uw hele bedrijf en u volledige controle geeft over ieder aspect van uw bedrijfsvoering.

23 april 2021

SAP Business One & MARIProject

De oplossing voor projectgeoriënteerde kleine en middelgrote bedrijven.

2 maart 2021

VIGOR verkozen tot SAP Business One partner van het jaar!

Het team van Vigor is trots om weer verkozen te zijn tot SAP Business One Partner van het jaar. Kom er hier alles over te weten ...

12 februari 2021

Weet met wie je zaken doet dankzij Companyweb integratie

In het veranderende bedrijfsklimaat van vandaag is het belangrijk te weten met wie je zaken doet. Deze informatie direct beschikbaar hebben binnen SAP Business One is mogelijk door een naadloze integratie met Companyweb (www.companyweb.be).

22 oktober 2020

Ondernemen is investeren …. en afschrijven.

Uw ERP zorgt ervoor dat dit correct gebeurt. Elke onderneming heeft er sowieso mee te maken: investeringen. Het kan gaan van het gebouw waarin het gevestigd is, machines, laptops voor de medewerkers tot kantoorinrichting. SAP Business One biedt echter een beter alternatief: de vaste activa module.

4 augustus 2020

Automatisch mailen, printen, archiveren, EDI-ondersteuning… ?

Documenten aanmaken, afdrukken, via email of FTP doorsturen, ASN (Advanced Shipment Notification) berichten doorsturen naar uw klanten, facturen, levernota’s, ... vergt veel handmatig werk. Fouten zijn dan ook snel gemaakt.

6 juli 2020

SAP Business One versie 10.0 – Klaar voor nieuwe tijden!

5 juni 2020

PEPPOL, de toekomst van elektronische facturatie.

11 mei 2020

SAP Business One Support - het hart van onze organisatie.

4 maart 2020

Maak van je magazijn ook een paperless omgeving : Gebruik SapScan.

14 februari 2020

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x